• Dominique Crié, Professeur Université de Lille 1, IAE Lille
  • Jean-Charles Chebat, Professeur, HEC Montréal
  • Francis Salerno, Professeur Université de Lille 1, IAE Lille
  • Gaël Bonnin, Professeur, EDHEC Business School, Lille-Nice
  • Marvin Goldberg, Professor, Pennsylvania State University
  • Connie Pechmann, Professor, University of California
  • Jean-Claude Andréani, Professeur, ESCP Europe
  • Gérard Cliquet, Professeur, Université de Rennes 1, IGR Rennes
  • Benoit Dervaux, Chercheur CNRS, Maître de Conférence, Université de Lille 2
  • Sandrine Cueille, Maître de Conférence, Université de Pau et des Pays de l’Adour, IAE Pau,
  • Michel Cremadez, Professeur, HEC Paris
  • René Caillet, Maître de Conférence Associé, Université de Lille 1, IAE Lille, Pôle Santé-Social FHF, Paris
  • Karine Gallopel-Morvan, Maître de Conférence, Université de Rennes 1, IGR Rennes
  • Jean Louis Chandon, Professeur, Université Aix Marseille III, IAE Aix en Provence, Rédacteur en Chef de la Revue Recherche et Applications en Marketing,
  • Jean-François Lemoine, Professeur, Université Paris I Panthéon Sorbonne
  • William L. Dougan, Professor, University of Wisconsin, Whitewater,
  • Fabrice Clerfeuille, Maître de Conférence, Université de Nantes, Directeur de l’I.E.M.N.-I.A.E Nantes
  • Gerard Hastings, Professor, Director of the Institute for Social Marketing, University of Stirling,
  • Adilson Borges, Professeur, Reims Management School
  • Juan Rey Miguel, Professeur Assistant (Profesor Ayduante Doctor), Université de Grenade (département de Commercialisation et Etudes de Marchés), Spain
  • Kaouther Saied-Benrached, Professeur, Faculté des Sciences Economiques et de Gestion, Tunis
  • Philippe Tcheng, Sanofi-Aventis, Directeur stratégie & affaires publiques, France
  • Alain Cahen, Abott International, Director Strategic Marketing, Suisse
  • Eric Rambeaux, Solvay Pharma, Vice President Screening & Analitycs, Belgique
  • Philippe Domy, Directeur Général CHU Amiens
  • Jan-Cedric Hansen, Director, StratAdviser, London
  • Nicolas Gérard Vaillant, Professeur á l’Université Catholique de Lille

Dominique Crié (U.Lille), Jean-Charles Chebat (HEC Montréal), René Caillet (U. Lille), Marie-Claude Masse (U. Lille), Francis Salerno (U. Lille), Isabelle Kustosz (IAE Lille), Catherine Carlier (U. Lille), Fatma Güneri (U. Lille), Pierre-Michel Barry (DMS Conseil), Arwa Yazidi (U. Lille), Phool Kumar (U. Lille), Gaël Bonnin (EDHEC)

Programme

Call for Papers HMID

Institut d’Administration des Entreprises de Lille




  • IAE Lille


  • Université Des Sciences Et Technologies De Lille




  • USTL Lille


  • HEC Montréal, école de gestion




  • HEC Montréal


  • EDHEC Business School




  • EDHEC Business School


  • Association Française du Marketing




  • AFM


  • Lille Economie & Management




  • LEM Lille


  • Université Lille Nord de France




  • Universite Lille Nord de France


  • Sanofi Aventis

    Because Health Matters

    Ville de Lille

    Strat Adviser

    Hôpital Privé Métropole

    Hospitalization, Surgery and Emergency in the North

    MASHS

    Applied mathematics to the humanities and socials

    DMS Conseil Lille

    Marketing strategy and innovation for health and research

    Primary Contacts:


    JIMSLille2010@gmail.com, or fatma.guneri@gmail.com, or

    dcrie@iaelille.fr, or jean-charles.chebat@hec.ca

    Copyright : IAE Université de Lille 1, France

    Powered By: phoolkumar@gmail.com